De merrie wordt op het moment ingereden en toont erg veel werkwilligheid, qua karakter hoeft er eigenlijk niet veel verbeterd te worden. Qua exterieur zijn er een aantal aandachtspuntjes. Ze heeft een licht hol voorbeen en is nog wat week in haar kruis. Ik weet uiteraard niet hoe zich dat gaat vormen naarmate haar training. Ze heeft een ontzettend fijn hoofd en genoeg front. Ze beweegt ruim en met genoeg voorbeen. Ze zou van mij net iets sneller mogen worden in het achterbeen. Tevens mag ze meer aan de maat, ze meet op het moment 1.63m (paard is 3).
Ik ben een totale leek op het gebied van fokkerij en daarom ben ik me veel aan het inlezen . Ik ga met haar naar de stamboekkeuring van het KWPN in Juni. Ook ben ik op de informatieavond van het KWPN geweest en daar was de keurmeester erg gecharmeerd van haar en was ze de best dravende merrie van de avond.
Hieronder wat foto's:

Wat ik graag zou willen zien is meer maat en een sneller achterbeen. Ook zou ze wat meer body mogen van mij. Ik ben zeer benieuwd welke hengsten jullie in gedachten hebben.