[TI] Gezocht nakomelingen van Jaspher van het Drieshof.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FemkePunter

Gezocht nakomelingen van Jaspher van het Drieshof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 19:05

Hallo allemaal,

Ik was al een aantal jaar besmet met het tinker virus, maar nu heb ik er ook trots aan toegegeven.
Sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van deze onwijs lieve tinkerhengst. *\o/*

Ik weet onderhand al een hele boel over Jaspher, alleen ben ik nog erg benieuwd naar zijn nakomelingen.
Fotootjes zijn natuurlijk helemaal leuk.

Voor de geïnteresseerden: Hij staat nu in friesland.
Wil je meer over hem weten of weet je iets wat ik nog niet weet...
Hoor ik het graag :D

Groetjes Femke

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:22

snowdon

Re: Gezocht nakomelingen van Jaspher van het Drieshof.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:34

He wat leuk dat hij meer in onze regio staat! Ik heb hem altijd al wel een beetje in de gaten gehouden, leuke hengst! We hebben nu onze eigen hengst, maar daarvoor vond ik hem wel interessant voor onze merries. Wie weet alsnog een keertje!? Weet natuurlijk niet of je er ook mee gaat dekken?

FemkePunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 07:20

snowdon schreef:
He wat leuk dat hij meer in onze regio staat! Ik heb hem altijd al wel een beetje in de gaten gehouden, leuke hengst! We hebben nu onze eigen hengst, maar daarvoor vond ik hem wel interessant voor onze merries. Wie weet alsnog een keertje!? Weet natuurlijk niet of je er ook mee gaat dekken?

Het is een super leuke hengst!
Haha overleg kan altijd.. weet namelijk niet of hij bij mij altijd hengst zal blijven.:)
Hij stond voor mij alleen, en is daar helaas zeer sterk door verslechterd.ik heb nu een hele lieve stal baas, dat hij eerst weer op kracht mag komen! Maar als ik hem hengst hou , moet hij een plek met vrienden hebben!(En dat is met een hengst nog wel eens lastig.

FemkePunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 07:31

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:05

Hij heeft t zooo getroffen met jou als baasje lieverd!. ik kom hem gauw in t echt bewonderen ;)

Ik ben natuurlijk wel in mn nopjes met king en Dwayne die zo goed bevriend zijn. Anders wist ik ook niet goed met wie ik kingie kon samen zetten.. axel en hij zijn geen vriendjes. Dus dat iseen beetje lastig in jou geval idd.

Ik weet ook zo ff geen kids van hem. Maar misschien wel een voor de toekomst. . Met zosha... ;) ;)

FemkePunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 07:46

Ah super lief masch! Jaspher is gelukkig wel echt een gentleman. Hij staat nu bij een 2 jarige puppy.. en groeit als kool!

FemkePunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 10:54

1 gevonden .. maar ik heb er meer nodig om mijn vraag te kunnen bevestigen! Wie o wie...