GEZOCHT BRAVE C-WELSH PONY

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BiancaVries

GEZOCHT BRAVE C-WELSH PONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 09:35

Goedemorgen, *\o/*

ik ben redelijk nieuw op dit netwerk (om precies te zijn net 10minuten) en ik heb een tijdje terug mijn new forest verkocht omdat hij net een beetje groot was. Dus nu ben ik op zoek naar een leuke C-Welsh die ik voor de wagen kan laten beleren of die al beleerd is. Zo rond de 1.30, liefst kleiner dan groter, tussen de 5 en 7 jaar zodat ik er nog een tijdje mee vooruit kan.
Nu heb ik alle fokkers al afgespeurd via google maar ik kan nog niets vinden rond deze maat. Wie kan (en wil) mij helpen? Mochten jullie een leuke bruine, vos, palomino of valk ruin weten die aan deze bovengenoemde 'eisen' voldoet dan hoor ik het heel graag.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 09:38

Als je een pony zoekt kan je dit als advertentie plaatsen op de Markt (zie link helemaal bovenaan voor de Boktmarkt) of je kan het misschien ook plaatsen bij het rassenforum van de Welsh.

Ik zal even temmen (een moderator informeren), die kan je helpen je bericht op de juiste plaats te zetten.

Succes met je zoektocht!

BiancaVries

Re: GEZOCHT BRAVE C-WELSH PONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 09:39

Dankjewel!! ga het proberen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 09:48