Fokkerij gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manon124

Fokkerij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 14:16

Hallo allemaal! :)
Vergeef me als deze topic verkeerd staat, maar op de een of andere manier vind ik nooit de goeie :')
Iedereen kent wel iemand die een overdreven pennygehalte heeft gehad en dan ook koste wat kost een pony wil. Nou, nu ik over die periode heen ben en me al bewezen heb tegenover mijn ouders dat met constant in mijn paardenwereltje te zitten toch nog goeie resultaten haal op school, ik een eigen pony mag :) We beslissen niet van vandaag op morgen maar van alle paarden/pony's die ik ooit al reed, zijn de haflinger en de fjord mijn favoriet! Zijn er mensen die een goede haflinger- of fjordenfokkerij kennen? Alvast bedankt! :)

Radiostilte

Re: Fokkerij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:27

Wat leuk! Mag ik vragen waarom je graag een pony bij een fokker vandaan haalt? Voor fjorden ken ik wel Bart van den berg. www.bvandanberg.nl is hun website. Succes met je zoektocht

manon124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 14:37

Daantj__ schreef:
Wat leuk! Mag ik vragen waarom je graag een pony bij een fokker vandaan haalt? Voor fjorden ken ik wel Bart van den berg. http://www.bvandanberg.nl is hun website. Succes met je zoektocht

Bedankt! :) Als we een pony tegenkomen op marktplaats ed die in de aanmerking komt, kijken we daar ook naar maar we zijn 1 keer opgelicht met mijn verzorgpony en sindsdien zijn mn ouders niet meer zo'n voorstaanders daarvan :) Maar ik weet ook wel dat er heel eerlijke mensen tussenzitten ook!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:16

Ik heb waarschijnlijk over een paar maanden een veulen te koop, nu nog ongeboren.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:56

Kwa haflingers googel eens op fam. van den berg in arcen. of in helmond stal het zonnenhof!!!

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:35

Stal het Leestenschof in Wervershoof is een goed adres voor fijne Haflingers.
Het voordeel van kopen bij de fokker is wel dat je de hele voor geschiedenis weet en niet een paard koopt dat al van eigenaar naar eigenaar is gegaan.