Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sterretje90 schreef:Ik snap je droom heel goed!! Heb 'm zelf ook al sinds ik zes was.... Maar ik krijg bij dit bericht toch niet zo'n fijn gevoel.
Ik vind het altijd een beetje eng als iemand zegt dat ie voor bijna niks zoiets essentieels voor z'n paard als weidegang zoekt. Als je dat al niet kunt betalen, hoe ga je dan ooit een onverwachte dierenartsrekening, die zo kan oplopen tot een paar duizend euro, betalen?
Los daarvan denk ik dat het lastig is, voor bijna niks een weiland vinden. Moet je echt toevallig tegenaan lopen. Vind het trouwens ook niet zo netjes om zomaar aan mensen te vragen of je gratis je pony in hun land mag zetten.
Komt op mij over alsof je een pony wil maar de gevolgen daarvan (oa financieel) nog niet kunt of wilt dragen of daar nog niet over nagedacht hebt. Ik zou even wachten meid, kan je niet een leuke verzorgshet zoeken?
love_yeah schreef:Emelie5 schreef:Een wei vinden zou mogelijk zijn, zijn er boeren dichtbij of iemand die een wei heeft?
We hebben bij ons thuis ook niet genoeg gras, dus paardje staat bij de buren in de wei
Jaa bij mij 2 km vederop zijn wat boederijen met heel veel weilanden en de helft staat altijd leeg...