op zoek naar de veulens van Wendy (elcaro x gerla)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

muizemeisje

op zoek naar de veulens van Wendy (elcaro x gerla)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 13:57

Hoi. Ben op zoek naar de veulens (inmiddels volwassen ) van onze merrie Wendy (elcaro x gerla). M,n ouders hebben alle veulens verkocht aan de hengstenhouder maar verder niet na gevraagd aan wie ze zijn verkocht :( :( :( . Nu ben ik dus op zoek naar ze. Ze heeft in 2008 een hengstveulen gehad Dion van Veron, 2010 een hengst fernando van Veneur, 2011 een merrie Gracia van Zanzibar, 2013 een hengst Igor van Chello lll en 2014 een merrie Jolijn van de hengt Rafurstinels. Heb al bij kwpn geinformeerd maar daar was niks bekend omdat de veulens nog geregistreerd staan bij m,n ouders???? :( :( . Nu veranderd(2015)..... Dus hoop ik via deze weg wat te vinden :) /3
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 10-03-15 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel iets verduidelijkt

muizemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 16:23

muizemeisje schreef:
Hoi. Ben op zoek naar de veulens (inmiddels volwassen ) van onze merrie Wendy (elcaro x gerla). M,n ouders hebben alle veulens verkocht aan de hengstenhouder maar verder niet na gevraagd aan wie ze zijn verkocht :( :( :( . Nu ben ik dus op zoek naar ze. Ze heeft in 2008 een hengstveulen gehad Dion van Veron, 2010 een hengst fernando van Veneur, 2011 een merrie Gracia van Zanzibar, 2013 een hengst Igor van Chello lll en 2014 een merrie Jolynn van de hengt Rafurstinels. Heb al bij kwpn geinformeerd maar daar was niks bekend omdat de veulens nog geregistreerd staan bij m,n ouders???? :( :( . Nu veranderd(2015)..... Dus hoop ik via deze weg wat te vinden :) /3

Flevolander

Re: op zoek naar de veulens van Wendy (elcaro x gerla)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:25

geduld is een schone zaak... niet echt de bedoeling om na een middagje je topic alweer omhoog te schoppen oid

CAS_3

Re: op zoek naar de veulens van Wendy (elcaro x gerla)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 08:06

Fernando is bij ons terecht gekomen. Wij hebben hem gekocht op hedelmarkt.

Kimgroten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:52

Hallo,
ik heb net vorige week Igor gekocht. Chello lll x Elcaro.
mvg Kim Hoksbergen

mijn email adres is: kimgroten@hotmail.com