Working Equitation clinic Kootwijkerbroek 29 maart as

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

salome

Working Equitation clinic Kootwijkerbroek 29 maart as

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 10:24

Voor de liefhebbers of a.s. liefhebbers organiseren we een WE clinic in Kootwijkerbroek bij de Human and Horse Academy. Dit is een geweldige locatie waar in september ook het haflingerweekend wordt gehouden.
Greetje Hakvoort is de clinicgever en zij kan je de basisbeginselen bijbrengen van de WE. Working Equitation is een opkomende discipline waar we ook met onze veelzijdige haflingers natuurlijk aan mee kunnen doen. Kijk ook even op de site van Working Equitation Nederland voor meer informatie.

Wij willen de haflinger promoten in alle disciplines dus ook wat betreft WE.

De clinic zal rond 11.00 uur starten en duurt 3 uur tenzij er minder deelnemers zijn, dan wordt de tijd ingekort. Je kunt je trailer daar prima kwijt. Uiteraard kunnen ook andere rassen meedoen maar dan alleen als er ruimte over is.

De kosten bedragen voor de clinic € 37,50 per persoon. Er komen eventueel nog kosten bij voor koffie/thee etc.

Mail even via pb als je belangstelling hebt. Bedenk wel dat als je eenmaal hebt ingeschreven je uiterlijk een week voor de clinic betaald moet hebben.

groetjes van Anita en Coby

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:22

Helaas kan ik niet in het weekend van 29 maart.
maar een volgende keer doen Janouk en ik heel graag mee.

Wil je een volgende datum vroeg mailen, aub, dan kan ik de datum inplannen. In het wedstrijdseizoen is dat lastig in te plannen op korte termijn.

bianca5055

Re: Working Equitation clinic Kootwijkerbroek 29 maart as

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:27

Jammer dat de datum pas zo laat bekend is. Ik had graag mee gedaan aangezien ik graag nog verder wil komen in de working equitation.

Anoniem

Re: Working Equitation clinic Kootwijkerbroek 29 maart as

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:07

ach helaas, ik heb die dag al iets met de familie.
Doe een volgende keer heel graag mee