Maar nu wil ik gewoon eens wat ideetjes opdoen

Bij gebrek aan een eigen dekhengst dit seizoen... moet ik op zoek naar een externe hengst natuurlijk!
Ik twijfel nog of ik haar dit jaar wel weer laat dekken, zou zomaar wel eens pas volgend jaar weer kunnen worden, maar een mens kan zich niet vroeg genoeg oriënteren.
Ik ga niet teveel zeggen over wat ik persoonlijk de zwakke/sterke punten van mijn merrie vind.
Eisen wat betreft de hengst:
* qua maat mag eigenlijk alles, rekening houdend met het feit dat Angel 1m45 ongeveer is, dus pakweg alles tussen zo'n 10cm kleiner en 10cm groter
* qua kleur mag eigenlijk alles, ik ben niet echt een speciale kleurtjes-fan echter
* goed karakter
* ICS ggk, bij voorkeur ICS BE/Ltd, maar dit laatste is geen noodzaak
* PSSM1-vrij
* mooie rastypische cob
Beschrijving van de merrie: http://www.grafiorgypsies.com/angel

Een degelijke standfoto moet ik helaas schuldig blijven, vrees ik...
Deze komt nog het dichtst in de buurt:

Afstamming: vader = The Midget
Eerdere nakomelingen:
2002: Taffy (v.onbekend), hengst, bruinbont, STER-hengst + Preferent
2003: Meadows Selwyn (v. onbekend), hengst, bruinbont stekelharig, STERhengst + Beste 3-,4- en 5-jarige + Preferent
2005: Stella SvG (v. onbekend), merrie, zwartbont stekelharig, 1e veulenpremie
2005: Artois SvG (v. onbekend), hengst, zwartbont, 2e veulenpremie
2007: Dilhara SvG (v. Moes), hengst, zwartbont, 2e veulenpremie
2008: Fantaghiro SvG (v. Cillbarra Curran), merrie, zwartbont, 1e veulenpremie + Beste Merrieveulen + Jeugdkampioen
2009: Hayo SvG (v. Moes), hengst, zwartbont, 2e veulenpremie + Beste Hengstveulen + Reserve Jeugdkampioen, 2e premie & goedgekeurde dekhengst ICS België
2010: Janesho SvG (v. Lexx van Tinkerstal Foubert), hengst, zwartbont stekelharig, 2e veulenpremie, 1e premie + Beste 3-jarige + ggk dekhengst, STER + Beste 4-jarige
2011: Lillyfee SvG (v. Cillbarra Curran), merrie, zwartbont, 1e veulenpremie + Beste Veulen
2012: Milano SvG (v. Deaglan SvG), hengst, zwartbont, 1e veulenpremie
2013: Pendragon SvG (v. Deaglan SvG), hengst, zwartbont
2014: Grá Fíor Zebulon (v. Deaglan SvG), hengst, zwartbont, 1e veulenpremie + Beste Hengstveulen
2015: (v. Fortune's Pride)

alleen doet die me niet nét dat extra beetje waardoor ik er helemaal voor val
vind ik 

.

die is echt mega zwaar