martinev schreef:Mijn zusje en ik hebben ook een Ixion nakomeling! Ze is nu 20 en 1 van de weinige niet-schimmels. Helaas heeft ze een hardnekkige blessure waardoor we haar niet meer kunnen rijden. Ze heeft dit jaar een fantastisch veulen gekregen van Firestone (johnson x florencio). Onze merrie is ook absoluut geen makkelijke, snel heet, maar wel met een gouden karakter. We hebben haar tot het M2 dressuur, L springen en L samengesteld gereden. Vooral de eventing ging haar goed af! Helaas door de blessures dus niet verder kunnen komen. Dit seizoen wordt ze nog 1 keer gedekt, met de springhengst Grand Slam.
In 2002 heeft ze een veulen gehad van Elcaro. Deze merrie heeft in het A kader junioren eventing gelopen en loopt nu met veel succes in de eventing in China, ze heeft daar al eens de China-games gewonnen en zit volgens mij nu in het nationale team!
Onze merrie Nikay (in paspoort Nasthi) met haar veulen Juna (in paspoort Junasthi V)
[ [url=m/nsSJBT.jpg]Afbeelding[/url] ]
In mijn profiel staan meer foto's van Nikay, en in de topics in mijn onderschrift ook van haar en van Juna!
Prachtige merrie heb je ! Wat jammer van die blessure wat heeft ze gekregen dan ?