(Homozygoote) tinkerhengst voor Haflinger gezocht.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bubbleee

(Homozygoote) tinkerhengst voor Haflinger gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 19:32

Hoi mede-bokkers!

In mei wil ik mijn haflinger Lindey laten dekken. Hengst was eigenlijk al zo goed als vastgesteld..
Mijn merrie is 1.38, en ik wil graag een groter veulen, ik was al verliefd geworden op de kruisingen haflinger x fries, en laat het nou net zijn dat ik een prachtige aanbieding kreeg om mijn merrie te laten dekken door een ggk Fries, die voldeed aan mijn eisen, en ook aan de dingen die moesten verbeteren bij mijn merrie.

Veulen is bestemd om zelf te houden, vandaar dat ik ga kruisen met een ander ras.

Nu zag ik in een ander topic een kruising haflinger x tinker, en jeetjemina.. Wat een beest! <3
Bont is erg geliefd bij mij, en het koele karakter van een tinker past daar helemaal bij!

Ik ben dus rond aan het kijken naar een Tinkerhengst die voldoet aan deze eisen:

* Minimaal 1.45, liefst hoger
* Liefst bruinbont
* Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als is hij homozygoot
* 3 goede gangen, veulen is meer 'bestemd' voor recreatie en buitenritten
* Koel karakter

Het hoeft geen papieren te hebben, heeft mijn merrie ook niet en ik hecht er geen waarde aan!
Prijsklasse tot €300,-

Wie kan mij helpen? :D

daniweerd

Re: (Homozygoote) tinkerhengst voor Haflinger gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:38

Heb een valkbonte homozygote tinkerhengst van 1.46 groot, dekgeld dit jaar nog 250 euro

daniweerd

Re: (Homozygoote) tinkerhengst voor Haflinger gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:40

Och laat maar, ik woon te ver weg denk ik :P