Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vond het er onder James soms aardig eng uitzien.
Dat explosive springen zit er bij hem gewoon in (komt van Douglas af natuurlijk). Zijn genoeg fragmenten te vinden waar hij als vierjarige (niet onder Vrieling) niet anders sprong.
Tendance schreef:Ik zie geen Jur, die druk zet, maar wel een James, die in houding en zit het paard vaak in de steek laat.
Baal daar (nogmaals) enorm van, want heb niet het idee, dat ik Dakar nu naar waarde gezien heb.
Zou inderdaad eens kijken of je misschien bij VDL langs mag komen. Volgens mij was maandag de laatste hengstenshow die Dakar deed.
Tendance schreef:Woensdag VDL over de vloer gehad.
Het wordt Dallas. Volgens de kenners is Dakar te horizontaal voor onze al overbouwde merrie en is Dallas, war ik niet verwacht had, koeler in de kop.
Nu was dat geen punt waarnaar we gekeken hebben, maar misschien wel leuk om hier te noemen.
uapostara schreef:en is je merrie dragend van dallas .... ik ben overgestapt van dallas op dakar dus alle twee de merries zijn dragend .... hoorde nl dat dallas nog wel eens een scheve voet door fokt .... heb er 2 gezien die idd een scheve voet hadden .... dit risico wilde ik niet lopen maar ben benieuwt of die van jou dragend is