Ik ben op zoek naar een grote shet(kruising) van rond de 1.10 meter. Ik heb al meerdere advertenties geplaatst en al heel Marktplaats afgezocht. Waar haal ik zo'n grote shet vandaan? Is er toevallig iemand die een handelaar kent die een grote maat shet heeft? Omdat deze maat officieel te groot is, denk ik niet dat ik bij een fokker terecht kan?
Nee, kruising is inderdaad ook prima. Zolang het maar geen ranke pony is. Maar de pony uit de advertentie is helaas al verkocht, is wel helemaal wat ik zoek ja...
In emmen is er iemand die 2 grote shet merries te koop heeft op marktplaats. Te vinden onder zwartharige shetlanders. Ze heeft mij foto's gestuurd maar voor mij zijn ze te groot. Voor beide wil ze 350 euro hebben. Zijn bereden!
idefix4
Geplaatst: 18-01-15 17:33
Oeh! Dartmoor kan ik aanraden! Heb er zelf ook 1. Die is niet te koop.
Ik ken diverse handelaren, die ze regelmatig aanbieden. Daar zitten regelmatig erg leuke beestjes tussen.
Tolbergfan
Geplaatst: 18-01-15 17:36
Mijn pony komt van http://www.alloysehoeve.nl deze hebben regelmatig goede mooie pony's te koop. Het zijn wel stamboek pony's dus idd niet groter dan 1.07 maar dan zit je al bijna aan de 1.10. Mijn pony werd verkocht omdat ze haar te groot vonden 1.05, en waren bang dat de nakomelingen groter zouden worden dan de officieele maat. Dus voor de fokkerij niet geschikt. Ik heb er een fantastische menpony aan. Het is een flinke pony. Betrouwbaar adres, zij adverteren niet.