Ik kijk regelmatig op de website maar ik zie niet wanneer de stamboekopnames zijn. Dus wie weet dat? Ik zie alleen de veegdag stamboekopname, maar er moeten toch ook andere data zijn?
Die zijn nog niet bekend; komt altijd op een vrij laat tijdstip inderdaad. Meestal vinden ze in maart plaats. 31 januari is secretarissen-overleg; wellicht worden dan de definitieve data bekend.
Aha, vandaar. Dan zal het lastig worden als de stamboekopnames in mijn werkweekend vallen, kan op korte termijn geen vrij krijgen. Ik wacht het geduldig af...
Er zijn meerdere weekenden; wellicht kun je dan ergens anders heen wat nog een beetje in de buurt ligt? Ik zal het even in de gaten houden; mijn man is secretaris bij een fokvereniging, dus die zal het wel rap horen. Als ik meer weet, stuur ik je wel even een pb!
Dennis, het gaat er om dat ik extra blaadjes krijg in me paspoort voor het enten en los boekje er bij heeft in mijn ogen geen zin ivm kwijt raken. Werd er van het weekend op gewezen toen ik de kampioenschappen reed....
Dat is een kwestie van het stamboek even bellen. Ik weet dat er aanvullingen voor zijn, maar heb het zelf nog niet aan de hand gehad (mijn oudjes worden niet meer geent ivm risico's door hun cushing, en de rest is er nog niet aan toe).
Geldt voor ons ook hoor Ciska; de meest dichtsbijzijnde (niet eens onze fokvereniging) is op 40 minuten, de rest ook op meer dan een uur rijden. Ik denk dat je alleen beneden de rivieren wat beter uit kunt zijn, door de vele fokkers daar.