Ik zoek een hengst voor de eerste dekking van mijn pony. Ik heb zelf nog nooit een veulen gehad maar wel veel veulens vanaf dag 1 meegemaakt. Alleen het stukje daarvoor nooit (dekking, scannen, bevalling). Ik dacht dat mensen hier mij misschien kunnen helpen met een paar vragen. Dit is puur voor informatie zodat ik hier over na kan denken. Ik ga alles nog bespreken met mijn da maar dan moet ik eerst wel duidelijk weten wat ik wil
* Ik denk dat mijn pony hengstig gespoten (ga ik natuurlijk eerst overleggen met de da) moet worden aangezien zo nooit echt duidelijk hengstig is. Wat zijn de kosten bij jullie da hiervan? En hebben jullie als ik mee gemaakt dat dit niet aansloeg?
* Ik weet niet of mijn pony natuurlijke dekking accepteert omdat ze vaak lang nodig heeft voordat ze een pony vertrouwd als die bij haar staat. Heeft iemand hier als is kunstmatig laten insemineren? Gemiddelde kosten hiervan bij jou da?
* Leuke hengst, groter dan 1,50m, geen korte rug (omdat moeders dit ook heeft), leuk kleurtje (niet gewoon bruin of zwart of stippen), hoeft geen papieren te hebben, leuk karakter, dekgeld niet hoger dan €350.
Foto's van mijn pony staan wel op mn pf. Wel oudere foto's zijn dit, zit nog maar weinig op bokt namelijk. Nieuwere foto's op aanvraag!
handiger is als je eerst gaat bedenken welke richting je op wilt met het veulen.