Zussen of broers van Houston x Idalinda?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Zussen of broers van Houston x Idalinda?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 20:02

Hoihoi!

Ik heb sinds kort een onwijs leuk paardje van Houston, ze heet Vera, en ik ben toch wel erg benieuwd naar foto's of info over haar broers en zussen! Wie heeft er toevallig eentje of kent er een?

Vind het sowieso wel leuk om nakomelingen van Houston te zien op een foto, misschien komen de karakters van onze paarden wel overeen en dan word dit wel een heel leuk topic :D .

Wie of wie? :)

Hier haar stamboom/boek:

http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/61278

Zoefferd

Re: Zussen of broers van Houston x Idalinda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:18

ik heb een houston merrie Angel x Houston

Ze is heel aanhankelijk. en erg eigenwijs maar wel werkwillig en jou houston? :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 20:25

Zoefferd schreef:
ik heb een houston merrie Angel x Houston

Ze is heel aanhankelijk. en erg eigenwijs maar wel werkwillig en jou houston? :D

Wat leuk! Ik heb een hele lieve maar ook eigenwijze! Ze kan enorm haar zin doordrijven en we moeten enorm werken aan de galop(ze springt alleen op de volte aan en dan loeihard). Verder kan ik het al erg goed met haar vinden.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:31

haha dat is grappig mijne doet dat niet in de galop. doet jou houston ook wel eens het bit vast pakken en dan hele tijd met zn snuit in de lucht rond galopperen zonder stuur :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 20:33

Zoefferd schreef:
haha dat is grappig mijne doet dat niet in de galop. doet jou houston ook wel eens het bit vast pakken en dan hele tijd met zn snuit in de lucht rond galopperen zonder stuur :')

Nee dat niet! Ze wil wel telkens jeuken aan d'r borst onder het rijden en dat trekt ze de teugels los en jeuken maar :p. Ik hou d'r altijd wel goed vast want jeuken mag ze eigenlijk pas na het rijden.

Heb haar nog niet zo lang dus dit is alvast geen verassing meer als 't gebeurt.

Springt jouw Houston ook over het hek? :+ :+

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:40

oh dat is vreemd, zoef wil altijd wel jeuken na het rijden als ze haar hoofdstel in heeft maar dat heb ik haar weer is afgeleerd O:) nu wacht ze braaf tot haar hoofdstel uit is.

haha nee mijn paard is geen springtalent, ze vind het wel fantastisch maar ze springt dan altijd heel lomp over de sprong en ze weigert nooit. is die jouwe ook zo gemeen tegen zijn stalgenootjes :P

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 20:46

Zoefferd schreef:
oh dat is vreemd, zoef wil altijd wel jeuken na het rijden als ze haar hoofdstel in heeft maar dat heb ik haar weer is afgeleerd O:) nu wacht ze braaf tot haar hoofdstel uit is.

haha nee mijn paard is geen springtalent, ze vind het wel fantastisch maar ze springt dan altijd heel lomp over de sprong en ze weigert nooit. is die jouwe ook zo gemeen tegen zijn stalgenootjes :P

Haha trekjes van de vader dus :p. Oh okee! Die van mij sprong bij z'n vorige eigenaar alle sloten tijdens een slipjacht en crosste regelmatig. Ze springt heel mooi en ben dan ook van plan dat hier ook te doen haha. Momenteel ben ik nog bezig met wat rustig aan rijden en grondwerk voor het vertrouwen.

Ze duwt me nogal met d'r schouder, wilt heel dichtbij me lopen en haar 'voetjes' hebben mijn tenen al wel een paar keer geraakt :P.

Verder is ze niet gemeen tegen haar stalgenootjes maar de stalgenootjes tegen haar :p. Ze heeft 1 vriendinnetje, een draver van mijn vriendin. Maar mijn Shets moeten niks van hun hebben! :p