Ik ben opzoek naar een Gezins Tinker die Bomproof is! Een ruin! Kleur maakt niet uit leeftijd tot max 15 jaar en stokmaat rond de 1.50 een Tinker die al wat ervaring heeft. Een beginners paardje die makkelijk te longeren is ook met jonge kinderen op zijn rug. Makkelijk uit de wei te halen is die naar je toe komt als je hem roept. Ook een aantal dagen makkelijk stil kan staan. Die geen gebreken heeft. Dus ook geen mok/rasp.
Een paardje die makkelijk alleen te rijden is over smalle boerenweggetjes waar trekkers vrachtwagen dicht langs je heen komen.
Paardje die niet gestressed is om alleen op pad te gaan die continu hinnikt.Want ik ben zelf mijn vertrouwen kwijt geraakt en zou het heerlijk vinden om weer een maatje te hebben waar ik buitenritten mee kan maken. Maar dat is hier veel op smalle boerenweggetjes waar dus ook trekkers en vrachtwagens rijden.
Wat wij te bieden hebben;
Wij wonen op een boerderij en hebben een melkveebedrijf!
Hij kan zomaar met een aantal koeien in het land te komen staan

- 1 hecare land waar ze met mooi weer dag en nacht op kunnen staan.Zo wie zo komt hij elke dag buiten is het niet op het land als het echt te nat is dan wel op stuk afgezet verharde pad met onbeperkt hooi.
- Grote stal waar die samen met een mini shet in 1 stal staat.
- Hele dag zicht op ze ze lopen achter mijn huis tuin grenst aan het land.
-Vele uren poets tut uren heb 3 kids.
- Evt mogelijk om contact met de eigenaar te houden en is altijd welkom om langs te komen. Mits op afspraak natuurlijk.
Max 2000,-
Groetjes Masja
. Hier dus een slotje.