vraag waarop ik het antwoord niet vind.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Forcalquier

vraag waarop ik het antwoord niet vind.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 15:04

Mijn excuses als het nogal stom overkomt :o? maar ik heb een vraag en kan het antwoord nergens op internet vinden.

Op keuring's startlijsten kom ik de afkorting afw. tegen onder het kopje keuring's premie, wat houd dit in? Afwijkingen, Afwezig of mogelijk een andere betekenis.

De rede dat ik het wil weten is omdat ik een pony op het oog heb waarvan grootmoeder niet Myotonie vrij is maar waar de fokker beweerd dat de bewuste pony dat wel is. Op de keuringslijst staat bij haar naam dus afw.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

FriesWytske

Re: vraag waarop ik het antwoord niet vind.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:06

Denk dat die inderdaad niet aanwezig waren op de keuring.

Yadano78

Re: vraag waarop ik het antwoord niet vind.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:52

Als er verder geen cijfers ( beoordeling) staan zou ik zeggen dat het paard afwezig was.
Heb je een print screen?

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 12:10

Myotonietest moet je voor tekenen dat het openbaar gemaakt mag worden bij verkoop of keuringen, als hij zo zeker is dat zij geen drager of lijder is dan moet dit getest zijn en dus een document van aanwezig zijn vanuit het lab.
Gewoon even naar vragen

Ik heb mijn new forest laten testen ivm haar bloedlijn en die resultaten zijn bekend bij het stamboek. Ik heb toestemming gegeven dit naar buitrn te brengen bij vragen