Jillz is toen ze 3 maanden was heel erg ziek geweest had een bacteriele infectie aan de longen (longontsteking) die zich moeilijk liet bestrijden een anti biotica die normaal zouden moeten werken werkte bij haar niet, daarna dagelijkse dierenartsen bezoekjes omdat de nieuwe anti biotica in de ader gespoten moest worden.

Maar na een week nog geen verbetering. (soms stonden er zelfs 2 dierenartsen bij haar) Toen wilde ik de hoop opgeven dat het nog goed zou komen maar mocht toen zelf gaan spuiten in de achterbeen spieren dagelijks 4 spuiten met 2 verschillende anti biotica's. Helaas ging het na 2 dagen nog niet goed en zag ik haar verslechteren dus weer de dierenarts erbij ze had er een borstvliesontseking bij gekregen daar voor kreeg ze metacam en gelukkig ging het vanaf toen (3 weken verder na de dag dat ze ziek werd) alleen maar berg opwaarts.
Na meer dan 60 spuiten in een maand tijd was ze weer de oude.

Ze heeft er alleen een beetje rare vacht aan over gehouden.
Vorige week heb ik haar afgespeend en dat ging super ik heb haar moeder weggebracht en haar bij de shetlander gelaten die altijd al bij hun liep. Ze heeft 1x gehinnikt daarna was het goed.
Gisteren was er op stal een schriktraining en daar heb ik met haar aan mee gedaan en dat ging echt super onze band is door haar ziek zijn erg sterk geworden.
Jillz door het slierten gordijn.

Ook de trailer was een hindernis.

Eruit ging sneller dan erin

Over het zeil daar dacht Jillz anders over want je kan er ook langs op.

Langs de paraplu's

Door de flessenbak hier had ze even wat aanmoediging nodig maar ze liep erdoor.

En als laatste bij de rookmachine.

Hoe stoer vinden jullie Jillz?
Zo heftig wat jullie hebben meegemaakt en ben zo blij dat ze weer beter is! Ook petje af voor jou wat je allemaal voor haar gedaan hebt.
Super knap!
arm veulen.