Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Natasja_ schreef:Om een paard fatsoenlijk in te rijden heb je sowieso 2 personen nodig.
Wees slim en zoek iemand (liefst volwassene met instructie diploma) met ervaring die jou erbij helpt.
meikelief schreef:Slina schreef:Hoeveel ervaring heb jij met rijden?
Ik zie dat je 12 bent dus ik gok niet veel?
Zoek een instructrice die jou ermee gaat helpen.
ik heb 6 jaar ervaring en heb al een keer een erg eigenwijze shelander ruin ingereden die nog niks kende
meikelief schreef:_Natasja_ schreef:Om een paard fatsoenlijk in te rijden heb je sowieso 2 personen nodig.
Wees slim en zoek iemand (liefst volwassene met instructie diploma) met ervaring die jou erbij helpt.
Ja , gelukkig is het op een redelijke kleine pension stal waar de helft daar paarden die nog erg jong zijn inrijd, dus ik zal het binnenkort aan haar vragen.
meikelief schreef:_Natasja_ schreef:Om een paard fatsoenlijk in te rijden heb je sowieso 2 personen nodig.
Ja , gelukkig is het op een redelijke kleine pension stal waar de helft daar paarden die nog erg jong zijn inrijd, dus ik zal het binnenkort aan haar vragen.
amyyy55 schreef:En een toevoeging, laat de galop nog even links liggen. Ben met de mijne ook begonnen met stap en toen draf, nu gaan we binnenkort toch beginnen aan de galop omdat de balans steeds beter wordt. Lange rechte stukken stappen krijgen ze een sterke rug van.
M_nouska schreef:Wat wil je eigenlijk gaan doen? Springen, dressuur, buitenritten, western etc?
Als je gaat springen kan je spelenderwijs af en toe balkjes mee nemen en als je gaat buitenrijden kan je alvast aan het verkeer laten wennen.