Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CM_ schreef:Ik zou ook niet met deze merrie fokken, maar een veulen kopen of drie jarige met de wensen die je hebt.
Je krijgt nooit het zelfde paard terug, karakter komt van twee kanten, je merrie heeft geen byzonder papier, waarbij Darnels ook nog eens is afgekeurd op zijn nakomelingen,dus weinig interessant om mee te fokken, zeker in combinatie met wat jij over je paard verteld.
Cayenne schreef:Toch ben ik wel benieuwd naar een foto van de merrie.
Ik heb een Darnels gekend en dat was echt een voorbeeld voor de reden waarom Darnels op zijn nakomelingen is afgekeurd. Wat een kromme bok was dat en ze liep ook nog eens als een kameel. (En dat is echt niet overdreven, pfff). Het karakter was ook niet makkelijk, want het was echt een zenuwpees van een merrie. Ze had wel een mooi hoofd trouwens, dat dan weer wel.
Maar van Ungaro heb ik wel een aantal leuke dieren gezien ,dus ben stiekem wel benieuwd naar deze merrie.
Elisa2 schreef:Heeft je merrie wel kracht van achter? of ontbreekt het daar aan? wat vind je dat er verbeterd moet worden qua achterbeen gebruik? meer buiging? En qua voorbeen? meer uit de schouder? meer knie actie?