Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ghooske schreef:ze krijgt 2x een half schepje, lijkt me niet dat haar maag daar door wordt uitgerektde meeste brokken schrijven voor 100gr per 1kg levend gewicht dus een veulen van 4 maand zou ergens 300kg 350kg wegen dus een 300 @ 400gr mogen per dag te veel is zeker niet goed de maag rekt er door en ze krijgen te veel binnen van wat goed is kan gevaarlijk zijn voor te hoge eiwitten
en daarbij, dan krijgt ze 3 of 400 gram teveel. Als ik hier links en rechts lees hoe de gemiddelde tinker wordt opgefokt, vind ik het niet gek dat ze relatief vaak artroseklachten onwikkelen op vrij jonge leeftijd. Teveel is niet goed dat is ook zo, maar te weinig ook zeker niet. farahdiba46 schreef:ghooske schreef:ze krijgt 2x een half schepje, lijkt me niet dat haar maag daar door wordt uitgerektde meeste brokken schrijven voor 100gr per 1kg levend gewicht dus een veulen van 4 maand zou ergens 300kg 350kg wegen dus een 300 @ 400gr mogen per dag te veel is zeker niet goed de maag rekt er door en ze krijgen te veel binnen van wat goed is kan gevaarlijk zijn voor te hoge eiwittenen daarbij, dan krijgt ze 3 of 400 gram teveel. Als ik hier links en rechts lees hoe de gemiddelde tinker wordt opgefokt, vind ik het niet gek dat ze relatief vaak artroseklachten onwikkelen op vrij jonge leeftijd. Teveel is niet goed dat is ook zo, maar te weinig ook zeker niet.