egyptisch gefokte nakomelingen van Hamsa Fasiha en H. Duhiya

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nasheeta

egyptisch gefokte nakomelingen van Hamsa Fasiha en H. Duhiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 11:39

Ik ben op zoek naar egyptisch gefokte merries die afstammen van Hamasa Fasiha en Hamasa Duhiya en die beschikbaar zijn ter lease voor mijn fokprogramma komend voorjaar. ook zoek ik Asadi al Jarra. Heb alle zoekfuncties hier en google geprobeerd maar nog niets kunnen achterhalen qua verblijfplaats en eigenaar. De nakomelingen van Fasiha en Duhiya zullen veelal Salaam, van Es Salaam (Treadwell) in hun naam dragen als ze egyptisch gefokt zijn. wie oh wie kan me helpen? gr brigitte

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:00

Ik weet dat Victoria (missfcdb op bokt) een merrie heeft die is gefokt door Treadwell en ze kent hun ook wel, misschien weet zij iets. Sommigen hebben geen Salaam in de naam maar Salam, moeder van mijn merrie heet Kiyara Salam (van Hamasa Mekdam) en de merrie van Victoria Dahna es Salam volgens mij.

nasheeta

Re: egyptisch gefokte nakomelingen van Hamsa Fasiha en H. Duhiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 12:32

Dank je, die van Victoria is volgens mij niet egyptisch verdergefokt, de vader moet dan RKHS Haziz zijn of Moshai en de moeder één van de 2 Hamasa's.