belangstelling voor clinic Working Equitation?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

salome

belangstelling voor clinic Working Equitation?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 11:25

Haflingerliefhebbers,

De haflinger is een veelzijdig paard dat in alle disciplines wel kan meekomen, ze kunnen springen, dressuren, SGW, mennen. Omdat Working Equitation ook heel veelzijdig is, er zit van alles bij, dressuur, trail (western) en dergelijke leek het ons leuk om een clinic te organiseren om de WE wat meer bekendheid te geven in haflingerland. Als je iets over de WE wilt weten kijk dan eens op de site van: http://www.workingequitation.nl/ of van http://www.workingequitationholland.nl/ of: Dutch Working Equitation.

De clinic zou begin moeten plaatsvinden op een zondag in Putten (GLD) in een binnenbak, dus het weer kan geen roet in het eten gooien en wordt verzorgd door Petra Rössler.

Graag hoor ik of er belangstelling voor is.

MarliesV

Re: belangstelling voor clinic Working Equitation?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:28

Over welk tijdsbestek wordt gedacht? Dit jaar nog of later?

Heb namelijk een haflinger die hier uitermate blij van wordt verwacht ik, en ik ook! Maar moet uit Hellendoorn komen rijden, vervoer regelen, en ben op dit moment privé druk met het bouwen van een nieuw huis.
Dus voor mij hangt er veel af van wanneer ongeveer de planning is.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:31

Lijkt me ontzettend leuk. Is het dan een hele dag? Of een uurtje?
Want voor alleen een les is het wel een eind rijden voor mij. Voor een dag of een paar uur wordt het al interessanter.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:07

Ik wil meedoen met Janouk. Als het past in ons wedstrijdschema, komen wij graag.

salome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 13:41

Even een reactie op bovenstaande: Het is de bedoeling dit ongeveer een halve dag te laten duren (10.00 tot plusminus 14.00 uur, incl. lunch) en het tijdstip zou begin november moeten zijn, te denken valt aan de volgende data: 2 november, 11 november of eventueel 16 november.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:46

Ok dan is het voor mij qua tijd helaas niet haalbaar. Krijgen dan net de casco bouw opgeleverd dus daar wordt mijn lief niet blij van, haha.

Mocht er nog een keer over bv een half jaartje iets georganiseerd worden houdt ik mij van harte aanbevolen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:51

Ik heb een hele drukke maand in november; als het december wordt, ben ik van de partij: november waarschijnlijk niet.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:54

11 november is op dinsdag. Bedoel je niet 9 november?

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:57

leuk!

bianca5055

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:35

Hoeveel zouden de kosten zijn? En wat wordt er specifiek getraind? De dressuur, stijltrail, speedtrail of het koeien werk?

salome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 06:59

De kosten liggen rond de 50,- a 60,- euro. Er wordt in eerste instantie een uurtje theorie gegeven, waarna er drie kwartier trainen volgt met je eigen paard. Daarna een pauze en weer drie kwartier trainen. Er wordt wel een uitleg gegeven over speedtrail maar het is echt een beginnersclinic die vooral gericht is op het kennismaken met de discipline. Helaas ook geen koeienwerk want dat zou iets teveel van het goede zijn. Als het aanslaat (er zijn genoeg mensen die het leuk vinden) komt er in het voorjaar een vervolg met daarbij ook het koeienwerk.

Ja, het klopt, het wordt 9 november. In december heeft de trainer geen mogelijkheid om een clinic te geven.

salome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 09:02

Bedankt voor jullie reacties, maar er is te weinig animo om het door te laten gaan. Wel proberen we het volgend jaar opnieuw om een clinic te organiseren in het voorjaar en in de zomer maar dan in een buitenbak waardoor de kosten lager zullen uitvallen. Dan is het ook voor meer mensen bereikbaar.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:49

Ik doe mee volgend jaar dat past beter in mijn planning