Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij blijft lekker thuis, hij heeft het hier heel goed naar zijn zin haha
waarschijnlijk laat ik hem castreren zodra hij echt door gaat krijgen dat hij hengst is, dat zal waarschijnlijk wel vroeg zijn ja. Ik kan het risico niet nemen met alle merrie's die hier lopen. ponyparadijs schreef:Een merrie was dan zo veel makkelijker geweest he dames.
Maar jullie heren zijn wel uber knap hoor.
Ik vraag mij wel af hoe oud ze moeten zijn om te castreren want op een gegeven moment gaan ze het ontdekken terwijl ze misschien nog niet oud genoeg zijn.
Moeilijk hoor
ponyparadijs schreef:Een merrie was dan zo veel makkelijker geweest he dames.
Maar stuitte toevallig op dit zinnetje, castratie is even een dingetje maar doe mij maar een ruin hoor
Ik dacht dat mijn merrie nooit zo erg was qua "merriegedrag", maar sinds we ook ruinen hebben kom ik daar wel een beetje van terug
Iloontjeehh schreef:ponyparadijs schreef:Een merrie was dan zo veel makkelijker geweest he dames.
Wat jammer, ik kan je foto's niet zienMaar stuitte toevallig op dit zinnetje, castratie is even een dingetje maar doe mij maar een ruin hoor
Ik dacht dat mijn merrie nooit zo erg was qua "merriegedrag", maar sinds we ook ruinen hebben kom ik daar wel een beetje van terug
sorry voor het offtopic TS!
Ik kan je foto's wel zien als ik de link open in een nieuw tabblad TS, prachtig zeg!

Elegance_ schreef:Echt heel raar dat sommige ze niet kunnen zien? Ik kan ze gewoon zien
Bedankt iig voor de reactie's![]()
Ik wil later lekker recreatief met hem gaan rijden en misschien een keer een wedstrijdje. Onder het zadel en voor de kar