Wie heeftg een Welsh van stal Anmiklage

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ibalia

Wie heeftg een Welsh van stal Anmiklage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 22:19

Ik heb zelf een b-welsh van deze stal namelijk Anmiklage's Jorrit.
Ik ben nieuwsgierig of er nog meer mensen op Bokt zijn met een pony van deze stal.
Jorrit is 7 en 1.26 hoog. Het is een donkere vos
Vader is Caspershof Freddy en moeder Anmiklage's Violet

Afbeelding

Ibalia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 16:02

Helemal niemand???

joostvangestel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 22:10

Ik ben niet zo bekend met sektie B, ken de stalnaam Anmiklage ook niet. Is die in België of Nederland?

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 22:10

Ken de stalnaam ook niet, sorry

Ibalia

Re: Wie heeftg een Welsh van stal Anmiklage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 20:22

Het is een nederlands stalnaam.

Jammer dat niemand er mee bekend is. Zou graag wat familie willen bekijken van mijn Jorrit

Geert43

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:13

Beste mensen.
Via google kreeg onder mijn aandacht aangaande gefokte pony"s uit de Anmiklage. De stal bestaat ongeveer
35 jaar waar op bescheiden schaal welsh B pony worden gefokt.
De Anmiklage stal is in Friesland en wel in Zwaagwesteide ( De Westereen in het fries)
Wat betreft Anmiklage Jorrit deze is door mij verkocht naar Noord Brabant en ik ben blij deze goed terecht is
gekomen en het super doet in de sport. Dit geld ook voor meerdere door ons gefokte ponny's.
Thans heb ik 2 halfbroers, hengst veulen en een 2 jarige welsh B hengst super van karakter en verschijning,
stokmaat ongeveer 133, welke i.v.m. nieuwe opfok te koop is.
Indien iemand meer wil weten naar Anmiklage afstammelingen mag mij gerust bellen 0511/441952.
Voor het komende jaar verwachten wij weer 2 veulens en wel van de hengst Hielke en Freddy.
Dan weer een spannende tijd. Wij zijn , ondanks haar 20 jarige leeftijd, nog steeds in bezit van Anmiklage Violet
en nog een super gave pony met buitengewone sterke bewegingen hetgeen is doorgegeven, zoals blijkt uit foto's. aan haar afstammelingen.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:07

De westereen is hier maar een paar km's vandaan. Ken de stal niet, wij hebben ook een welsh B !

Geert43

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:03

Voor zover mij bekend zijn een aantal pony's terecht gekomen in Ijsselmuiden, Grafhorst, waarmee gemend
werd met een dubbelspan Anmiklage pony's. Eigenaar heeft bij mijn weten nog een bezit. Voorts is Anmiklage
Redcherd terecht gekomen in Brabant en is er een merrie terecht gekomen in Zweden en in Schoonebeek.
De laatste is enige tijd terug een 3 jarige merrie verkocht naar Driesum. Voorts zijn enkele pony's doorverkocht
zodat het verblijf voor mij onbekend is.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:02

In beginsel een oud topic, maar wel met relevante nieuwe info er in, ik verplaats het daarom naar het Welsh forum

F-AM -> WPC