Als het enigszins meezit gaat mijn lang gekoesterde wens in vervulling. We zijn nl opzoek naar een lieve Fries. Wat zijn mijn wensen: ik wil graag een braaf paard met een goede galop die redelijk voorwaards rijd. Ik zou graag een allrounder willen die een kleine hindernis leuk vindt, graag in de bossen rijd en L dressuur waardig is. Ik zou misschien ter zijner tijd wel weer een wedstrijdje willen proberen.
Ik rijd vanaf mijn 6e paard en heb dit tot mijn 18e consequent gedaan. Daarna heb ik paarden van vriendinnen gereden. Nu ik twee kindjes heb heeft t rijden op een laag pitje gestaan waar ik graag weer verandering in wil brengen.
Nu zie ik een hoop prachtige Friezen te koop staan maar het is mij afgeraden om een jongere fries te kopen omdat deze nog in de pubertijd komen. Ik houd wel van een paard met een beetje pit (lees goed voorwaards) maar ook graag braaf en bom proof. (Ik ben niet meer zo'n held als vroeger
ps: )En dan vermoed ik dat ik beter een iets ouder paardje kan nemen. Graag hoor ik de mening van de experts hier!

(heb namelijk in het verleden friezen gereden waar de galop een drama was en ik er 2 jaar over deed het er op te krijgen, beetje deuk van opgelopen zeg maar).