Ik ben een stiekeme meelezer...
omdat ik al een hele tijd graag een mini/shet wil, waarmee ik in de toekomst kan gaan mennen (nog nooit gedaan en super veel zin om deze nieuwe uitdaging samen met nieuwe aanwinst aan te gaan). Nou ben ik al weken op zoek naar een plekje voor een pony maar dat valt nog niet mee! Sterker nog... ik had het al bijna opgegeven. Het is allemaal veel te ver, of een mini is niet gewenst.
Advertenties die ik op marktplaats en bokt markt heb geplaatst wordt niet op gereageerd en in de omgeving ben ik alle stallen en huizen met weidegang al langs geweest die mij bekend zijn (ik woon hier nog niet zo lang).
Nou heb ik volgende week wel een afspraak staan om op een stal te gaan kijken en ik heb al mijn hoop daar op gevestigd, als dat niks word... weet ik het niet meer!
Nou vroeg ik me af of jullie ook zo'n moeite hebben gehad om een plekje voor jullie pony's te vinden?
Hoe jullie er uiteindelijk aan gekomen? Sommige hebben zelf land, dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar voor die onder ons die wel echt op zoek moesten, sta je op een "gewone" pensionstal? Op een stal waar ze meer shetten/mini's hebben?
Ik hoop dat ik als "vreemdeling" mag plaatsen en wat reacties krijg
Groetjes Linda