Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aan mijn boktnaam zal je me niet herkennen, maar je hebt 'gebabysit' op mijn witte merrie toen ze hoogdrachtig was
Alles goed met Fiona?
hoe stelt het veulentje het?
nogthans wel een toppaard!
maar wil toch wat meer hengsten leren kennen!
heel benieuwd hoe ze zal uitgroeien!
maar dat het veulen veel meer trekken van de merrie of hengst kan hebben. En de Cicero's zouden blijkbaar veelal aan de te koude kant zitten. Wat ik dan weer niet kan gebruiken in de cross natuurlijk... Ik wil vooral nuchterder in de kop, bloed mogen (moeten) ze wel hebben. En Cicero zelf leek mij ook niet altijd de eenvoudigste rond te sturen, wat ik dan bij Adorado wel eerder vind.
..tuurlijk zit er wel eens een koude tussen maar ja hij heeft ook Darco merries gedekt dusssss
Antonius schreef:De fokkers die me Cicero afgeraden hebben, vinden zijn nakomelingen echt te koud en qua presence niet echt veel doorgeven. 1 van die fokkers wees mij er ook op dat het niet is dat je een hete + koude samenbrengt, je dan in de helft uitkomt, als je mij begrijptmaar dat het veulen veel meer trekken van de merrie of hengst kan hebben. En de Cicero's zouden blijkbaar veelal aan de te koude kant zitten. Wat ik dan weer niet kan gebruiken in de cross natuurlijk... Ik wil vooral nuchterder in de kop, bloed mogen (moeten) ze wel hebben. En Cicero zelf leek mij ook niet altijd de eenvoudigste rond te sturen, wat ik dan bij Adorado wel eerder vind.

wij hebben er een hele grote van, heel koel in het hoofd en superbraaf.
Antonius schreef:Hebben wij ene uit gefokt, goed paard, alleen wel wat bloed, zeker meer dan moeder, en ook echt wel de manieren van bamako, onder andere het vele bokken en de toch niet zo makkelijke mond. Als springpaard zou ik hem opnieuw durven gebruiken, maar als allrounder vind ik hem niet geschikt, qua gangen had het veulen duidelijk minder dan moeders
Citaat:Van Crescendo weten we ondertussen dat de nakomelingen een bijzonder goed karakter hebben. Ze laten zich gemakkelijk rijden en leren snel.
vandaar dat ik het vroeg.