ik zou graag weten welke hengst goed bij mijn merrie zou passen. het is nog niet voor meteen, maar ik wil toch al beginnen uitkijken naar hengsten. Het zal ook bij dat ene veulen blijven.
naam merrie: Fleurroos
Leeftijd: 4
schofthoogte: 165cm
stamboek: KWPN
afstamming: United x Polydox. ze heeft dus ook springbloed in haar zitten, maar ze heeft toch meer aanleg voor de dressuur.
Ze is nog maar een paar maanden onder het zadel, maar neemt alles goed op. Ze is zeer werkwillig en leergierig. Ook is ze rustig en heeft ze niet snel van iets bang. Toch kan er tijdens het rijden af en toe wel een bokje vanaf. In de omgang is het een zeer lieve merrie die geen stap verkeerd zet. Ook is ze zeer sociaal naar andere paarden.
het liefst zou ik een dressuurgericht veulen willen. Welke kleur de hengst heeft maakt niet zoveel uit.
Wel zie ik graag aftekeningen bij het veulen, maar dit is geen vereiste. dit vind ik gewoon mooi en is persoonlijke smaak.
verbeterpunten:
meer opwaartse galop
schofthoogte rond de 170cm
Graag wil ik dus weten welke hengst jullie aanraden en waarom. ook andere verbeterpunten bij mijn merrie die jullie zien mogen jullie ook altijd even vermelden.

standfoto

nog een standfoto
http://nl.tinypic.com/r/mbh47p/8
deze foto is wat donker