ik rij sinds 4 maanden een super liefe haflinger 12 jaar, maar ik heb een probleempje
zij had in t begin van t jaar een spier in haar rug en die zat goed vast ze had een ruiter daarvoor die sprong met haar maar ze deed t wel hadrhandig en hield een verkeerde zit aan daardoor maakte lady een beweging en viel heel naar op de grond naar manden revaliedatie mog ik haar zacht aan proberen te rijden haar rug werd veel losser en nu gaat t steeds beter ze is bijna hersteld, maar nu is het zo als ik haar over de rug wil laten lopen wil ze dat niet het doet haar denk ik nog iets wat pijn de eigenaaren moet ik dat wel met der oefenen maar ze weigert en trekt zo hard dat ik er vaaak genoeg ben af gevallen ik ben geen mietje dus klom er gelijk weer op
maar dus heb ik gelongeerd aan dubbelle longe maar daar weigerd ze ook haar hals te buigen slofteugel en bijzet teugel beschik ik niet overmaaar ebn wel van plan om het te halen maar heeft iemand een tip waarmee ik haar mooi over de rug kan laten lopen dus haar hals mooi laten buigen greeetz cheyenne