Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig of er hier mensen zijn die de ruin Pablo kennen. Hij is geboren op 27-04-1995. Hij is gefokt door xx te xx. Zijn moeder is Bjoyka en vader is Bjorgard. Nou... ik ben benieuwd..... hoor het graag!
Laatst bijgewerkt door balance op 15-08-14 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam verwijderd uit topic, dit mag per PB
Oh... staat het verkeerd? waar moet ik het dan plaatsen...sorry! Ik was jou naam ook al tegen gekomen inderdaad... ipsilonka; dacht nu heb ik m gevonden haha maar nee..... Ik zal proberen een foto te plaatsen!
Stuur pb Anita45 eens met deze vraag. Zij heeft een enorm bestand met fjorden. Als zij het niet weet, dan niemand denk ik.
boyar
Geplaatst: 16-08-14 19:17
Er staat volgens mij een pablo op manege De EEkwal in Emmen!!
quarter_nic
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-14 11:44
Dankje voor de tip, ik ga haar pb-en. Ik heb dit paard zelf maar zou graag wat meer van hem willen weten....vandaar!
Bella
Geplaatst: 18-08-14 15:42
Even zien wat ik kan vinden van je ruin. Dat hij in ieder geval nog DNA gecontroleerd moet worden, dat staat in zijn naam ingevoegd als ik op de stamboeksite kijk. En hij nog steeds op naam van de fokker geregistreerd staat. Moeder Bjoyka is ook op naam van de fokker blijven staan in het stamboek en staat nu geregistreerd als overleden. Zij is een dochter van de merrie Hannelore en de hengst Kastor. Ik ken wel een Hannelore, maar volgens mij is dat een andere...zal even nazoeken. Pablo heeft nog 1 volle zus genaamd Summer en diverse halfbroers/zusters. Summer staat op naam van iemand anders, die er ooit een veulen uit gefokt heeft met de hengst Vjostar.
Eventuele keuringsresultaten etc, als zijn moeder ooit ergens verschenen is, zijn er misschien ook nog wel, maar dat heeft dan ook Anita in haar bestand.
Omdat Pablo zelf niet verder gekomen is in het stamboek als veulenboek, is hij na tweejarige leeftijd met zekerheid niet meer op een keuring verschenen.
quarter_nic
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-14 18:12
Dank je wel Bella.... ik denk dat dit inderdaad de enige info is die te achterhalen is voor nu.... of er moet toevallig een voormalig eigenaar dit bericht een keer lezen...