Het leek me wel leuk om alle eigenaren met een shetje bij elkaar in een topic te hebben xP Ik heb gezocht maar kon geen shetland topic vinden.
Ik heb 2 shetjes maar ben ook naar shetjes opzoek. Hieronder de info.
In dit topic staat het hele verhaal. Ik ben opzoek naar shetjes van v.d. Tolberg en v.d. Uitweg
[SMP] Gezocht! Shetjes V.D Tolberg/V.D.Uitweg
Mijn shetjes:
*Nardo van de Tolberg
*Geboren in 1998
*Van me opa gekregen toen ik 3 was
We hebben een hele speciale band. We zijn tenslotte met elkaar opgegroeit. Toen hij een paar jaar bij vrienden had gedaan is hij heel anders terug gekomen en niet helemaal in positieve zin. Ik heb me lieverd alweer bijna 2 jaar terug.

Op de foto is hij net een paar dagen terug we zijn nu bezig met lange lijnen
*Efro Sweedy v.d. Vleuten
*Roepnaam is Sweedy
*Geboren in 2011
*Heeft bot problemen maar kan nog niets aan gedaan worden. Als hij is uitgegroeit word hij helemaal onderzocht en dan word er wat aan gedaan als dat kan. Als er niets aan gedaan kan worden krijgt hij waarschijnlijk een spuitje omdat hij anders gaat leiden maar dat kijken we tegen die tijd want er kan nog veel veranderen ect. en ligt er ook aan of hij er last van heeft ja of nee. Het is wel 90% kans dat hij niet ouder dan 10 word.

Dit is een foto van toen ik hem net had (eerste winter aan het begin) en hier is al te zien dat hij niet goed staat ect. Hij is in de winter ook best dun voor een shet en heeft daarom een winterdekentje
Vragen mogen gesteld worden

en straks gaan ze onze eigen weide(s) in Zweden toe-eigenen 

en ook bont én allebei uit omgeving Utrecht
, dacht dat dat meer was omdat je graag familie van je pony wilde ontdekken. Helaas kan ik je niet verder helpen.. De vader van Guus heet namelijk Spetter van de Dolfijn (ja, écht) en zijn moeder 'gewoon' Zoë, ook geen stamboekmerrie oid.
geniaal