Hoii bokkers, ik verzorg mijn verzorgpony nu 1 jaar maar de eigenaar en ik hebben geen idee welk ras ze is. Ze heeft wel wat weg van een Tinker maar in haar paspoort staat alles onbekend, moeder onbekend, vader onbekend. Weten jullie wat ze zou kunnen zijn?
Laatst bijgewerkt door ellalover op 15-07-14 10:34, in het totaal 3 keer bewerkt
WildDreams
Geplaatst: 15-07-14 10:28
Hier heb ik de foto's even in een goede link voor je gezet http://imageshack.us/a/img661/686/9d18e2.png Ik heb eigenlijk geen idee... Qua hoofd bouw en bontpatroon zou ik denken aan iets met een tinker er in, maar daar is ie wel weer te slank voor gebouwd of het moet heel ver zitten Edit: Heb je stilstaande foto van de zijkant waarop ze geheel te zien is?
@WildDreams, dankjewel haha, had even ruzie met mn programma :p Ja zelf dacht ik idd ook dat er wel wat van tinker in zit, ik heb er nu een foto bijgevoegd van de pony helemaal.
Noukie123
Geplaatst: 15-07-14 10:30
Ik denk dat er wel wat welsh in zit
Myrthe64
Geplaatst: 15-07-14 10:32
Hoe groot is ze? Denk indd ook dat er iets van welsh in zit misschien.
WildDreams
Geplaatst: 15-07-14 10:32
Ja inderdaad wat hier boven is gezegd, vader of moeder at een welsh zijn geweest, verder moet er daarboven naar mijn idee eventueel een welsh cob en een tinker hebben gezeten Hoe hoog is ie (ongeveer)? Graag gedaan haha
Geplaatst: 15-07-14 11:55
Omdat ie bont is hoeft niet te betekenen dat er tinker in zit. Ik zie er namelijk totaal geen tinker in. Eerder newforrest, welsh of een kruising met een warm bloed oid. Maar tinker ??? Nee
Als je meer kans wil om te weten wat er in zit zou je dna moeten laten trekken maar dan nog is de kans klein dat je er achter komt wat ie nu is.