Hoe kom ik hier achter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Hoe kom ik hier achter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 20:43

Hoi bokt :)

Ik heb nu drie jaar lang een leuke haflinger, Marietje (officiële naam). En het kriebelde toch wel om haar afstamming te vinden. In haar paspoort is het minimale ingevuld, de ouders zijn allebei onbekend. Wel staat de fokker erop. Dit is K. Dietz, die woont in Ruinen.
Ik heb het internet afgestruind maar kon niks vinden over een eventuele fokstal daar. Waar hij woont is het een soort woonwijk.
Wat ik wel gevonden heb, is dat hij al vaker veulens heeft gehad (heel oud topic over een haflinger van daar) en dat hij in het bezit is/was van de haflinger hengst Musketier
http://www.hethaflingerforum.nl/hengsten.php?hengst=Musketier&nummer=Hf.K.111

Via de vorige eigenaar heb ik geprobeerd in contact te komen met de eerste eigenaar. De vorige eigenaar reageerde alleen nooit meer daarna.

Weten jullie iets van K. Dietz? Hebben jullie ook een haflinger oid van hem? En, wat moet ik doen? Zal ik naar een telefoonboek gaan en hem of haar gewoon bellen? Ik heb zijn/haar exacte woonplaats, maar bellen lijkt me wat direct.

Nou ja, ik hoop dat jullie me hiermee wat kunnen helpen!

Xrachelle

Re: Hoe kom ik hier achter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:45

ik zou denk ik wel bellen

silversomali

Re: Hoe kom ik hier achter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:55

Ik zou ook bellen, heb ik ook eens gedaan! De meeste mensen hebben hier wel begrip voor. Gewoon eerst netjes vragen of je gelegen belt en dat je iets over de afstamming van 1 van de door hem gefokte pony's wilt weten

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:00

Ik heb ook gebeld naar de fokker van mijn paard. Hij vond het juist leuk dat ik belde en is laatst wezen kijken hoe het met haar was.

Ik zeg dus: gewoon bellen!