Gezien hij sinds april bij mij is , word het eigenlijk inmiddels wel eens tijd voor zijn eerste eigen topic
Een kleine levensloop van afgelopen maanden
April , de naamloze kleine man kwam samen met zijn moeder na een lange rit thuis.
Alles was eng en spannend .. wat moesten die mensen ineens van je ?

Maar het bleef toch trekken , wat een nieuwsgierigheid

Omdat er meer bewoners met je meereisde , bleek het uiteindelijk toch nodig om jou en je moeder te ontdoen van jullie berenvacht.

In no time leerde je alles, halstertje om , vast staan , netjes meelopen , voetjes geven , wassen en scheren. en niet te vergeten om van al die aandacht ook te genieten !
Ook werd het inmiddels tijd om je eens te gaan voorstellen aan je half broertje en zijn vrienden.

Jij zag het helemaal zitten .. maar mams was er nog niet over uit. Ze was erg zuinig op je en deelde je niet graag met de rest.

Gezien je oud genoeg was en mams haar energie eigenlijk beter kon gebruiken besloot ik je toch af te spenen. Op je eigen benen te zetten, maar uiteraard kwam je niet alleen te staan.
Je werd geïntroduceerd met je broertje Kay en zijn mattie Doerak.

Je gedroeg je voorbeeldig en zette gelijk de boel op stelten

Al snel was je broer je zat en moest je hard rennen

Omdat het me beter leek dat je rustig aan alle omwentelingen in de korte tijd kon wennen , toch maar besloten om alles 1 op 1 te introduceren.
En dat leek een super zet, want voor je het wist had je een 2e moeder. Ome Doerak dan de zorg voor de kleine man op zich.

de 3 musketiers, want naast je oom kreeg je er nog een speelmaatje van je eigen leeftijd bij.
Een slagje groter maar dat mag de fun niet drukken. Alleen moet je vriendje vince wat meer bukken.

En bleven er nog 2 op de wei over
Ome Doerak kon je namelijk omrollen naar stal.

kleine knapperd is het!
hij wordt steeds leuker en leuker