Wij gaan met onze 5 jarige merrie van Mensinghe's Rinaldo x Djordy voor definitief kroon. Was kampioen in Norg van de 4 jaar en oudere zogende merries grote maat
Zo de dag voor de keuring. Iedereen vandaag druk aan de slag? Ik heb de pony ( van daphne__ ) gister al getoiletteerd en de hoeven gedaan. Vandaag nog lekker wassen en spullen bij elkaar pakken en dan zijn we er al klaar voor. Ik vlecht morgen in op terrein...
Slecht Meerdere mensen zeiden nadat ze gelopen had, dat de ster dik binnen was, maar helaas. Wel was het enige commentaar te weinig balans en bespiering op de lendenen. Nouja pony was nog niet onder het zadel, dus als dat het enige is...
Volgend jaar beter
LadyDaily
Geplaatst: 06-08-14 15:41
foto van je pony? ik wil volgend jaar mee doen! (aan de regionale keuring)
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-14 16:04
Ik heb geen foto van de keuring, nouja eentje van Robin (Die hierboven gereageerd had), maar weet niet of ik die mag plaatsen Maar dit is haar;
In mijn profiel staan meer foto's (Julie)
_RobinA_
Geplaatst: 06-08-14 16:20
Daphne__ schreef:
Ik heb geen foto van de keuring, nouja eentje van Robin (Die hierboven gereageerd had), maar weet niet of ik die mag plaatsen
Dat mag wel hoor, hier is de foto van Julie:
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-14 22:03
Ah, daar is 'ie Vind hem nogsteeds erg mooi. Ook echt zoals Julie is, oortjes naar voren en heel relaxed even een rondje draven