wie kent er furstenball nakomelingen ik heb namelijk een gribaldi merrie die volgende week gedekt gaat worden, vind zelf binnen kwpn niet echt een geschikte hengst voor haar, ik heb er in ander topic ook al een keer om advies gevraagd.
Ik wil erg graag iets met donnerhalle bloed vanwege he tkarakter binnen kwpn is dit toch lastig dus daarom de omweg dus een duitse hengst.
wie heeft ervaring met het fokken van register a veulen is dit nu een nadeel of niet?
Wie kan mij adviseren welke duitse hengst echt goed achterbeen fokt en goed karakter geen dekgelden boven 1600 euro.
Peterina
Geplaatst: 29-06-14 11:26
Donnerhall nazaat die misschien in aanmerking komt:
Dante Weltino heb ik dit jaar gezien bij de hengstenshow van van norel. Was ik erg van onder de indruk. Misschien zijn er wel filmpjes van. Qua karakter kwam hij heel beheerst over en echt n krachtpatser en soepel. Hij is van 2007 dus vast wat bekent over nakomelingen. Succes met kiezen!
wij hebben een dante weltino uit een wynton merrie, heel luxe met mega lange benen. Ook meerdere royal-dance afstammelingen waar wij zelf erg weg van zijn.
Anoeska27
Geplaatst: 02-07-14 00:54
spekenham schreef:
Wie kan mij adviseren welke duitse hengst echt goed achterbeen fokt en goed karakter geen dekgelden boven 1600 euro.
Goed karakter hebben ze vrijwel allemaal. Goed achterbeen wordt vrij lastig. Heb je een standfoto van de merrie en een linkje naar horsetelex?
En blijf ajb weg bij Royal Dance. Die moeten ze echt uit de dekdienst halen.
spekenham
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-14 09:26
als je uitlegt hoe foto te plaatsen dan heb ik er 1vd ck van zaterdag waar ze voorl. keur geworden is.