Ik zoek een ervaren, sterke en zelfverzekerde ruiter voor mijn 4-jarige Irish Cob ruin Collin. ICS stamboeknaam is Lucky Boy. Ik zou hem graag bij iemand zien die ervaring heeft met Tinkers en/of jonge paarden. Hij is ALTIJD en OVERAL zo lief, echt een schat van een beest. Daarom is het zo moeilijk voor me om deze beslissing te nemen.. Maar het is een draakje
met rijden. Bij mij in ieder geval. Maar bij iemand anders die gewoon sterker en ervarener is, kun je er zo op stappen en weg rijden. Ik zou zo graag een goed baasje voor hem vinden die net zo blij met hem is als dat ik ben, maar dan ook nog met rijden
. Het is een geweldige werklustige pony, soms wat te snel voor mij, en kán geweldig mooi lopen. Alleen als hij het zat wordt haalt hij zijn streken uit de kast of wordt hij zwaar aan het been maar nogmaals een meer geschikte ruiter helpt hem er zo door heen. Losspringen is zijn grote hobby (80cm+), buitenrijden vindt hij ook geweldig en dressuur (met voldoende afwisseling) ook! Hij is 100% verkeersmak, schrikt van NIKS en vindt het ook veel te leuk om te gaan klieren! Hij is zo heerlijk voorwaarts en ook zeker een uitdaging om op te rijden, je moet er dus van houden maar met de juiste persoon... Ook al eens in het bos geweest. Een super veelzijdige pony dus: een wedstrijdje en gewoon recreatiepaardje, alles zou hij kunnen. Maar hij gaat niet naar een kind, ookal kan het kind erg goed rijden hij merkt het en dan wordt hij vervelend. Dus ik zoek voor dit fantastische, bijzondere, lieve, mooie, jonge paardje een volwassen ervaren ruiter die een leuke uitdaging en een maatje voor het leven zoekt! Link naar marktplaats: ******
Als je interesse heb, of ken je iemand die geschikt is, laat het mij alsjeblieft zo snel mogelijk weten! Mail me naar kikow.loessie@gmail.com of stuur een PB'tje.
Tot snel om hem te komen bekijken!
MVG,
Emma
Stokmaat: 1.48m (ik ben zelf 1.81m maar past goed!)
Vraagprijs: rond 2500,-- euro, valt bij goed tehuis te bespreken
Op wat voor termijn: zo snel mogelijk
Alle keuringen zijn toegestaan k.k.
.