ik heb sinds vandaag mijn haflinger ruin te koop staan, ik heb zelf alleen echt geen idee wat ik voor hem zou kunnen vragen.
Wegens overgang naar een grotere maat haflinger bied ik te koop aan Wander van de Bosjeshoeve.
Wander is een lieve vriendelijk rustige haflinger ruin van 9 jaar oud 20-03-2005. Wander is 144 hoog. Zijn vader is Wirbelstein van de haflingerborg en zijn moeder is Havanna van de kymmelshof (vader nestro)
Ik heb wander altijd dressuur matig gereden. Wij zijn nu L2+5 tussen de paarden. Wander kan een leuk dressuur proefje lopen. Een kind kan er zo mee wegrijden, zou nooit bokken, trappen of wegspringen. verkeersmak maar vind trekkers en vrachtwagens soms wel spannend.
In het bos is wander ook erg leuk te rijden. Zo wel met andere paarden als alleen. Langere afstanden zijn ook geen probleem de eper paarden4daagse liep hij met gemak uit.
Wander kan ook een leuk sprongetje laten zien, ook van een oefencross is hij niet vies.
Wander is braaf op stal, kan prima met andere paarden, loopt makkelijk de trailer of vrachtwagen in, staat bij de smid netjes stil, en ook scheren is hij gewent.
Wander laat 3 mooie/goede ruime gangen zien. In stap kan hij zeer ruim lopen.

Daarom hier een slotje!