Omdat ik met dezelfde merrielijn fok als waar de hengst Farfan M (Cantos x Lux x Nimmerdor) uit komt ben ik nieuwsgierig naar zijn eerste veulens. Iemand al wat gezien van deze hengst?
khorizon
Geplaatst: 09-09-14 15:49
Ben ook erg benieuwd.
Zit er over na te denken mijn merrie Nubalie (Burggraaf x Pantheon) te laten dekken door Farfan.
3miel
Geplaatst: 23-09-14 15:25
Dit hengstje van Farfan x Voltaire staat bij Stoeterij Van der Vlist. Op deze foto's pas een dag of wat oud en vroeg geboren dus nog niet helemaal in proportie, maar zeker aansprekend.
carika
Geplaatst: 06-07-15 10:25
Een jaar verder, zijn er inmiddels meer indrukken en foto's van nakomelingen?
Ik ben helemaal niet zo thuis in de springhengsten, kwam bij toeval dit topic tegen. Ik heb de hengst toevallig gezien tijdens de hengstenshow van Lauw van Vliet dit voorjaar, ik vond hem echt enorm positief opvallen tussen de anderen. Goede basisgangen, instelling en uitstraling is wat mij opviel. Ben stiekem wel benieuwd naar veulens van hem.
Hey kel! Haha we hadden het toen nog over hem Mij is die ook bijgebleven ben wel benieuwd naar zijn nakomelingen. Vind het een zeer aansprekende hengst!
jennifer10
Geplaatst: 29-03-16 18:46
Ik ga binnenkort mijn merrie laten dekken door farfan. Mijn merrie is een lucky boy x quickstar nakomeling . Ik ben erg benieuwd hoe dit uit zal pakken, ik hou het veulen zelf dus kan eventueel jullie op de hoogte houden☺