Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spekenham schreef:spielberg krijg je geen direct kwpn papier bij en eigenlijk heeft hij ook nog niet zoveel gepresteerd in de fokkerij. vind wel mooie hengst.
Is voor mij niet direct een keuze, zit ook te denken aan ub40.
Gek vind ik wel dat inspectuer kwpn afgelopen vrijdag op de keuring heeft getipt over ferdeaux maar ja is inteelt op gribaldi, ( wel wat achterin) vind dat wel lastig wan tferdeaux lijkt wel een geschikte h engst maar je 2 x gribaldi ( oef weet niet wat dat wordt dan) foto heb ik niet zo direct maar merrie is ster geworden met opmerking over fraai front, lendenen en rug zijn wat week, benen geen opmerkingen wel in draf en gallop meer buiging en elasticiteit nodig in de achterhand
polleman schreef:Spielberg nakomelingen krijgen register A bij kwpn.
Je kan er gewoon mee naar keuringen en alles,
En als ze 3 zijn en in stamboek opgenomen worden krijg je gewonen papieren er bij,
Spielberg geeft super karakter door sterke achterhand en nakomeligen zijn willig,
De oudste nakomelingen zijn nu pas 6 van spielberg maar doen het goed in de sport.
en op keuringen en veilingen
Elisa2 schreef:Ferdeaux zou ik niet snel gebruiken op een Gribaldi merrie met een moeilijk karakter...zowiezo kan Gribaldi nogal aparte karakters door fokken..dus om daar dan lijnenteelt op toe te passen.
Dreamboy lijkt mij dan een betere optie...