Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miepie77 schreef:prijzig en verder zou ik geen 2jarige hengsten bij mn veulen willen hebben, weet je wel hoe lomp en opdringerig die zijn, dat is bijna vragen om verwondingen, bij merries kan dat wellicht maar een hengstveulen kan echt niet tegen een 1.5 jarige of ouder op, verder moeten ze ook in de winter minstens een grote paddock hebben waar ze een groot deel van de dag in kunnen, alleen een verhard stuk lijkt me niet fijn voor de benen
Citaat:Grote loopstallen met continue beschikbaarheid tot goede kwaliteit ruwvoer, groep van 10 paarden. Alle loopstallen heb een verharde uitloop (altijd toegankelijk) naar buiten. Dagelijks hele dag weidegang en krachtvoer bijvoeren.
).
Dit maakt het al veel aantrekkelijker. Misschien een mogelijkheid om ipv een jaar korting aan te bieden een korting aan te bieden van zodra een eigenaar 2 paarden stalt? DeMolenhoek schreef:Ik zou voor zo iets een prijs aanhouden van 100 in de zomer en 175 in de winter. Dan maken jullie hier nog altijd flink winst opDit maakt het al veel aantrekkelijker. Misschien een mogelijkheid om ipv een jaar korting aan te bieden een korting aan te bieden van zodra een eigenaar 2 paarden stalt?
, vergis je er niet in wat het allemaal kost. Zo'n vetpot is een opfokbedrijf niet. EsmeeBlom schreef:DeMolenhoek schreef:Ik zou voor zo iets een prijs aanhouden van 100 in de zomer en 175 in de winter. Dan maken jullie hier nog altijd flink winst opDit maakt het al veel aantrekkelijker. Misschien een mogelijkheid om ipv een jaar korting aan te bieden een korting aan te bieden van zodra een eigenaar 2 paarden stalt?
Dat is dan weer niet helemaal waar, vergis je er niet in wat het allemaal kost. Zo'n vetpot is een opfokbedrijf niet.
Mijn paarden kosten mij, alles in, hoefsmid, dierenarts, weides, eten etc €750 per paard per jaar. Dus als je al minstens €100 maand rekent heb je al winst, zonder jou uren erbij gerekend natuurlijk. Maar dan kom je al op minstens €1200