Vraagje van echte beginner.
In juli is er in Kootwijkerbroek een WE wedstrijd.
Helaas de WE 1 op vrijdag, dat is nou jammer, dan werk ik, net zoals groot deel van Nederland
.Dus als ik dan al me wil doen en tja.. kijken is leuk, maar deelnemen lijkt me veel leuker!
Dan zou het dus WE 2 moeten worden.
Heb op de site van http://www.workingequitationholland.nl/ al zitten lezen wat we dan zouden moeten kunnen.
Mijn problemen,
KW om voorhand hmm, die zit er nog niet op. (Is vast wel te regelen in die paar weken)
Parallel verschuiving, paard daarbij recht houden? Of als in appyement of wijken?
Mag allemaal zag ik in het filmpje, maar wat heeft de voorkeur (hij kan ze alle 3)?
Versnelde draf, mag je daar ook verruimen? Aangezien ik me het schompes heb gewerkt aan zijn midden/uitgestrekte draf en het beetje zonde vind om er nu een "versnelde" draf van te gaan maken. (En dan nog mislukt dat wel eens hopeloos)
Eenvoudige galopwissel, daar staat bij aanspringen mag via draf, terug uit galop moet hij neem ik aan wel direct in taktmatige stap? (juist aan die kant heb ik nog een ietwat lange overgang
)Stijltrail.. tja, vliegende wissel heb ik er nog niet op zitten.
Slalom, parallel slalom, vaten, ehh, hier lees ik toch iets over een wissel, maar hoe moet je die hindernis in de WE2 nemen? vliegende wissel of eenvoudige wissel?
Om de hoek AW is denk ik een probleempje
Zijwaarts over balk snapt ie al helemaal niet
Speedtrail, optioneel en moet je minstens 60 % op voorgaande hebben.
En runderwerk optioneel. (ga ik morgen voor het eerst doen, geen idee wat ie daarvan vind)
Logeer vraagje, stel je wilt in de WE2 meedoen.
Kan je dan eventueel overnachten en je paard in een prik paddockje parkeren en zelf in de trailer slapen op het wedstrijd terrein? (endurance verleden, toen het nog onder de kastanjen was kon dat namelijk wel.)
Wie oh wie kan me vnl vertellen wat nou bij de trail de bedoeling is, changement? eenvoudige wissel?