Waarom ben ik eigenlijk lid van het KWPN?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Waarom ben ik eigenlijk lid van het KWPN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 22:06

Ha Bokkers :D

Ik vroeg me eens af: Waarom ben ik eigenlijk lid van het KWPN? Ik ben toentertijd lid geworden, omdat ik mijn merrie PROK heb laten keuren. Nu ben ik gewoon nog steeds lid, maar ik heb eigenlijk geen enkel idee wat hier de voordelen van zijn. Ik vind het vrij duur en de In de strengen is heel leuk, maar die kan ik prima missen. Enige reden dat ik lid zou willen zijn van het KWPN is omdat mijn merrie voorlopig keur & PROK is. Zou haar graag ooit (ben fulltime student op het ogenblik) naar Elite toe rijden, maar dat duurt nog wel ff denk ik :P

Zie ik iets over het hoofd? Is het nodig om lid te blijven van het KWPN of kan ik het prima annuleren en tegen die tijd weer lid worden? Alvast bedankt :D

Sammie

Re: Waarom ben ik eigenlijk lid van het KWPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:09

Je heb geen lidmaatschap nodig om een predikaat aan te vragen of bij elkaar te rijden. Dus als jij er verder niks mee doet en je het blad ook niet graag leest gewoon opzeggen voor 2015 en dan ben je er vanaf. Scheelt je 100 euro per jaar :)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 22:10

Sammie schreef:
Je heb geen lidmaatschap nodig om een predikaat aan te vragen of bij elkaar te rijden. Dus als jij er verder niks mee doet en je het blad ook niet graag leest gewoon opzeggen voor 2015 en dan ben je er vanaf. Scheelt je 100 euro per jaar :)

Thanks!

Maar om een aanlegtest te rijden moet je wel perse lid zijn toch? Dacht dat dat op de site stond :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:12

Dat vroeg ik me een paar jaar geleden ook af en ik kwam tot de ontdekking dat ik voor dik 100 euro 26x een tijdschrift kreeg met veel oud nieuws. Ik heb het toen opgezegd.
Wat ik wel jammer vind is dat ik de kerstpuzzel nu niet meer kan maken, daar was ik altijd wel even zoet mee. :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:13

Je wil haar elite rijden door een Ibop dus? Je kan het nl. ook doen door de sport :D Dan zou je er ook een sportpredikaat bij kunnen rijden.

Maar als je dat niet nu wil doen maar over 3-5 jaar kun je altijd tegen die tijd lid worden. :)

Blad is idd imo weinig bijzonders. Zo'n 20 jaar geleden was het blad imo een stuk interessanter. Nu is het een herhaling van zetten door weer dezelfde hengst of merrie in het zonnetje te zetten, een bezoekje bij stal x of y en sportuitslagen.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 22:45

Sammie schreef:
Je wil haar elite rijden door een Ibop dus? Je kan het nl. ook doen door de sport :D Dan zou je er ook een sportpredikaat bij kunnen rijden.

Maar als je dat niet nu wil doen maar over 3-5 jaar kun je altijd tegen die tijd lid worden. :)

Blad is idd imo weinig bijzonders. Zo'n 20 jaar geleden was het blad imo een stuk interessanter. Nu is het een herhaling van zetten door weer dezelfde hengst of merrie in het zonnetje te zetten, een bezoekje bij stal x of y en sportuitslagen.

Nee denk het niet hoor! Vroeg me dat gewoon af, was even in de war door je berichtje.

Echt super bedankt voor jullie informatie :) Ik heb me zojuist afgemeld bij het KWPN haha