Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zondag nog bb 70 cm gesprongen en helemaal foutloos, woensdag bb dressuur wat heel streng was vond ik zelf maar toch 178 en 181 met als commentaar, ga lekker starten! Fotos uploaden snap ik nog steeds niet.... scheffersxx schreef:Heb een 5 jarige tinker merrie.
1 winstpunt onderling in 1 wedstrijd en ga over een tijdje mijn startkaart aanvragen
[ Afbeelding ]
emilyslaluna schreef:scheffersxx schreef:Heb een 5 jarige tinker merrie.
1 winstpunt onderling in 1 wedstrijd en ga over een tijdje mijn startkaart aanvragen
[ Afbeelding ]
Leuke tinker! Is dit toevallig In Uden?

!!!
). Ik ben toen ik 5 maand zwanger was gestopt met wedstrijd rijden. We zijn uiteindelijk L1+6 geworden maar springen vind ze veeeeeel leuker (ik alleen niet zo
)

Def schreef:Ik weet niet of die van mij hier ook mag... mijn haflinger kruising merrie van 10 jaar is momenteel Z2 startgerechtigd.
[ Afbeelding ]
scheffersxx schreef:Def schreef:Ik weet niet of die van mij hier ook mag... mijn haflinger kruising merrie van 10 jaar is momenteel Z2 startgerechtigd.
[ Afbeelding ]
Gaaf dier heb je zeg en ook wel een hele leuke kruising
Marleen_vA schreef:Ja leuk! bij deze ook mijn wedstrijd binkie in ontwikkeling! Zijn na afgelopen zondag het L2 uit. Nu even een pauze.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo zijn we begonnen (vorig jaar juli)
[ Afbeelding ]