Ik ben Diva, een 11 maanden oude PRE merrie.
Sinds 2 weken heb ik een nieuw mens en een nieuwe kudde.
De kudde nam me al heel snel lief op, mijn mens doet ook haar best en de brokjes zijn heerlijk!
Wel raar hoor, een mens die je eten geeft terwijl het ook gewoon op de grond groeit. Was ik niet gewend.
Vorige week had ik nog allemaal jeuk plekjes en heel vieze oogjes, maar ik voel me al veel beter! Misschien ligt het wel aan de spuitbus van mijn mens?
Ik geloof dat ze het wel goed bedoeld, al doet ze soms wel rare dingen.
Ze heeft me mee genomen langs de weg naar iets wat ze "stal" noemt, ik vond het wel spannend maar eigenlijk viel het best mee.
Mijn vriendinnetje vond het blijkbaar heel normaal, dus misschien is het ook wel zo.
De meneer voor mijn hoefjes was helemaal niet aardig, dus het baasje heeft een liever hoefmens beloofd.
Mijn leven is wel interessant zo hoor.
Vandaag kwam mijn mens met mijn andere mens en een zwart apparaat kijken bij de wei, dus ik moest natuurlijk wel even hallo zeggen.

Mijn mens vind knuffelen heel leuk. Ik moet zeggen, die kriebels zijn ook echt niet verkeerd!

Ze zegt ook dat ze me knap vind, ik doe mijn best

Maar WHOA, WAT?

Een hottentot gespot!!!

Paniek, stress!
O, wacht, het is mijn tweede mens! Maar, maar wat doet hij?

Ohkee, mensen doen soms gewoon raar. Baasje zegt dat ik maar moet wennen.
Maar: brokjes!

Ik ga even verder krauwelen met mijn vriendinnetje, mijn baasjes zijn klaar voor vandaag. Laten jullie een berichtje achter? Vind mijn mens leuk
leuk geschreven ook!