Hey, ik heb al een aantal jaren een super leuke/lieve shet. Alleen ik kan er al heel lang niet meer op rijden... Wie heeft er ook een shet waar je niet meer op kan rijden??
En wat doen jullie er dan mee?? Laat me even weten!!!
Ik heb er geen, maar verzorg er wel een paar, waar we nog niet zoveel mee doen. Met de oude verzorgshet deden we praktisch alles, behalve rijden. Wandelen, springen, Horse Agility, beginselen van VD, zwemmen, noem maar op!
lekker spelen, zo het ik het 2 jaar gedaan, nu loopt ze overal los achter me aan, echt lieff!!! lekker vd of in de zomer zwemmen, met je eigenlichaams taal je pony dingen laten doen zonder aanraking of vasthouden, zoals wijken, slalommen ect.
Ik doe met mijn shet: grondwerk, vrijheidsdressuur, (soms) schriktraining, wandelen aan de hand, vrijspringen, longeren, spelen in de wei, galoperen naast mij doet hij nu ook. Dingen genoeg om te doen!
Pluttersput
Geplaatst: 24-05-14 09:50
Ik heb er 2 gekocht, heb er nooit op kunnen rijden omdat ik 24 ben en 1.74 maar zou nooit anders willen. Die van mij gaan later met zijn 2en voor de wagen, eentje loopt er al voor. Naast de fiets, wandelen, longeren, alles wat je met een grote doet behalve rijden, en meer
Ik heb ook een eigen shettie, ik wandel ermee, longeren, lange teugel, agility, springen en later wil ik gaan mennen
Kim
Geplaatst: 24-05-14 09:55
-mennen -lange teugel dressuur -springen aan de hand -agility -wandelen -longeren -vrijspringen/crossen -voetballen aan de hand -parcourtjes racen -schriktraining ook aan de hand -zwemmen -mee het bos in (aan de hand of voor de wagen) -lekker poetsen en knuffelen -spelen in de wei -vrijheidsdressuur
Genoeg te bedenken dus
mariek123
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 10:07
Haha, ik ga ze allemaal proberen!!! (misschien een beetje overdreven!!!)
wandelen aan de hand , poetsen , vlechten , spelen, mennen, zwemmen , VD, lange teugel,longeren,vrijspringen echt héél veel dus.
NathalietjeB
Geplaatst: 24-05-14 11:07
Hier een mini waar ik niet op rij.. Ik men, fiets, skate,wandel, lange lijnen, vd er mee verder is ze mijn knuffel, tut, foto pony en ga ermee naar shows, keuringen toe
mariek123
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 16:32
Haha leuk ik heb nog nooit met haar geskatet, ga ik proberen!!
Hier ook drie ukkies! Fietsen, wandelen, mennen, aan de dubbele longe, springen, Horse Agility, lange lijnen, schriktraining, grondwerk/spelen, en uhm nog wel meer! Er is zó veel om te doen!
Er zijn genoeg dingen te doen als je niet meer kunt rijden! Je kunt gaan wandelen, fietsen, longeren, mennen, vrijheidsdressuur, grondwerk, schriktraining, Horse Agility of een klein ruitertje zoeken en lesgeven.
Mocht je nog eens op zoek zijn naar iets over/voor Shetlanders dan kun je de zoekfuncitie misschien beter eerst even gebruiken. Er zijn vrij veel mensen met Shetlanders of die Shetlanders verzorgen en onwijs veel topics waar je misschien ook relevante informatie in kunt vinden.