Hey, ik verzorg een polsbury (NF), hij heette polsbury pippi, ze heeft 2 veulens gehad de ene heette champagne en de andere weet ik niet!! Ik verzorg haar met een andere NF. Sulaatik Sarah, ik zou graag meer willen weten over een bolsbury... (als jullie er eentje kennen/verzorgen/hebben) laat me het even weten...
Wij hebben Polsbury Pam Pam gehad. De fokker van de Polsbury pony's is Henk Schoone. Als je meer over zijn stal te weten wil komen kan je het beste even contact met hem opnemen.
Wij hebben Polsbury Pam Pam gehad. De fokker van de Polsbury pony's is Henk Schoone. Als je meer over zijn stal te weten wil komen kan je het beste even contact met hem opnemen.
Polsbury Pam Pam is nu van mij, ben erg blij met haar!
Gem
Geplaatst: 27-07-14 20:16
Als je even Polsbury als zoekwoord intikt (rechtsboven), krijg je een heleboel Polsbury-topics. Voornamelijk nakomelingen van dekhengsten.
Mi_Amore
Geplaatst: 27-07-14 20:19
Hier op een stalling in de buurt staat een prachtige dekhengst, Polsbury Pessoa!
Polsbury is een zeer bekende stam van Henk Schoone, een van zijn fokproducten Polsbury Pamela is meerder malen elite merrie van het jaar geweest. Ik heb meerder van zijn ponys in mogen rijden oa Polsbury Patty, Polsbury Pluco (ben met hem M1 + 7 wp bij de paarden geweest), Polbury Poetih, Polsbury Pacman,Polsbury Pimpernel..... Als je een pony uit zijn stam hebt of nakomeling van een van zijn gefokte hengsten mag je zeer trots op zijn.
noeland
Geplaatst: 09-01-15 16:52
Ik heb een dochter van polsbury pessoa, geboren in 2010. Ze is prima in de koets. Ze heeft dit jaar een merrieveulen gekrehen van Tongerenhof Osmium