.Say Hello to (F)inyx, de prachtige zwarte kwpner baby van JamieC. (Uno Don Diego x Lancelot)

Deze week zit Jamie in Rome, en had ik de eer dit lieverdje te verzorgen.
Helaas zit mijn broertje ook in Rome, en die heeft de mooie camera meegenomen, kwaliteit van de foto's is dus niet je van het..
Vrijdag had ik al lekker getut en zondag langs de weg gewandeld. Wat had ze veel geleerd! Motoren, koeien, scootmobiels, tracktoren. Je kan het zo gek niet bedenken. Alles was in het begin een beetje eng, maar daarna liep ze er zo langs
Wat een toppertje die finyx.Ik zal jullie eventjes laten zien hoe het allemaal begon.
De eerste keer dat ik finyx zag, was ze nog een lief klein veulentje van 3 maandjes oud

Jamie is echter voor dit lieverdje gevallen van 1 week oud.

Vandaag was het zulk lekker weer, en de paardjes staan lekker op het land te genieten. Vond het bijna sneu haar eraf te halen. Maargoed, voor dr biksies vind mevrouw alles prima

Net van het land afgehaald, begint mevrouw meteen te gapen. Jeeeez Jade, waar blijven mn biksjes, hiervoor kom ik het land niet af?

Als ik dan geen biks krijg, eet ik de stallen toch op
, wat heeft ze trouwens een prachtig roze halstertje he 

Verder heb ik tientallen van dit soort plaatjes, ze vind de camera namelijk nogal interessant

Het is en blijft een knapperd

Verder zijn alle foto's dus close ups, zwarte haartjes haha. Maar heb nog wel foto's van februari staan, die ik ook al een tijdje wilde delen:D

Ik hoop dat jullie genoten hebben
Ik ben in ieder geval helemaal gek op dit lieve veulenkindje van Jamie. Ben blij dat ik haar zo nu en dan lekker mag verzorgen. Een echte knuffel is het niet, maar een pittige merrie met karakter
Laten jullie een lief berichtje achter? Denk dat Jamie het leuk vind wat te lezen over haar knapperd als ze weer terug is