Jullie hebben me mss al actief gezien op bokt.nl

Ik ben Phiona, 17 jaar, en heb mijn eigen paardje Libero. Deze heb ik al 3 jaar.
Ik woon part time bij mijn moeder in Ertvelde, en part time bij mijn vriendin in Sint-Niklaas.
Mijn moeder heeft een privéschool (Mannaz School) voor hoogsensitieve jongeren, het maximum aantal leerlingen ligt bij 10.
De school is waar wij wonen. We bezitten ook een weide.
Omdat we hebben opgemerkt dat paarden en pony's iets fantastisch doen met die jongeren, zijn we op zoek gegaan naar een pony om op de weide te zetten, en deze hebben we gevonden: Iris. Een shetland merrie van 14 jaar, die zowel onder het zadel kan als voor de koets kan. Een lieve vrouw uit Nederland besloot dat wij haar een warme thuis konden geven, en heeft haar gratis naar ons gebracht. Nu staat Iris hier, en het is een echte schat. Ook laten we haar vaak los in de tuin, dan komt ze bij ons aan tafel staan
(Ik zet een paar foto's erbij)Maar ik vind: een pony/paard zet je niet alleen. Daarom zijn we op zoek naar een 2de pony die gratis naar ons mag.
Het liefste een grote shet of pony, maar eentje waar we mee naar buiten zouden kunnen. Wandelingen buiten zouden maar van ong een half uurtje zijn, meer niet

We bieden haar/hem een fantastische, heel warme thuis aan.
We vragen wel voor een ruin of een merrie alsjeblieft, aangezien we hier niet met veulentjes willen rondlopen

Wie kan ons helpen???